English
User Name :
Password :
07010 JOURNALISM -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. OLCAY UÇAK


E-mail :

Ext. : 25101
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. OLCAY UÇAK


E-mail :

Ext. : 25101
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF

Assist. Prof. Dr. OLCAY UÇAK

E-mail :
Ext. : 25101
CV :

Assist. Prof. Dr. HALE TORUN

E-mail :
Ext. : 25401
CV :

Assist. Prof. Dr. ADEM AYTEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KAYIHAN GÜVEN

E-mail :
Ext. : 25103
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ATİLLA GİRGİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. EMİNE ÖZDEN CANKAYA

E-mail :
Ext. : 25403
CV :

Prof. Dr. ERCAN EYUBOĞLU

E-mail :
Ext. : 24507
CV :

Prof. Dr. FATMA ZERRİN GÜNAL

E-mail :
Ext. : 26505
CV :

Prof. Dr. GÜNAY KARAAĞAÇ

E-mail :
Ext. : 20501
CV :

Prof. Dr. KENAN GÜRSOY

E-mail :
Ext. : 20706
CV :

Prof. Dr. NADİR DEVLET

E-mail :
Ext. : 24510
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26511
CV :

Prof. Dr. ÖZER KANBUROĞLU

E-mail :
Ext. : 25303
CV :

Prof. Dr. SALİH GÜNEY

E-mail :
Ext. : 24304
CV :

Prof. Dr. ŞERİFE CENGİZ

E-mail :
Ext. : 21404
CV :

Prof. Dr. UĞUR TEKİN

E-mail :
Ext. : 26201
CV :

Prof. Dr. ZAFER UTLU

E-mail :
Ext. : 31001
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) BERNA KURT KEMALOĞLU

E-mail :
Ext. : 21402
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) EMİNE AYŞEN GENCER

E-mail :
Ext. : 24603
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MİNE ERGÜVEN

E-mail :
Ext. : 57201
CV :

Dr.(Ph.D.) YELDA ŞENKAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ADEM AYTEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞENUR AKYAZI

E-mail :
Ext. : 25102
CV :

Assist. Prof. Dr. EDA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKHAN DUMAN

E-mail :
Ext. : 24305
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKMEN HAKAN KARADAĞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜLAY UĞUR GÖKSEL

E-mail :
Ext. : 24508
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜLCENNET ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 25104
CV :

Assist. Prof. Dr. HALE TORUN

E-mail :
Ext. : 25401
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MERAL FIRAT

E-mail :
Ext. : 24106
CV :

Assist. Prof. Dr. OLCAY UÇAK

E-mail :
Ext. : 25101
CV :

Assist. Prof. Dr. VEDAT ÖZYAZGAN

E-mail :
Ext. : 22602
CV :

Assist. Prof. Dr. YÜKSEL YALOVA

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. GAMZE NİL ARKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. MİHALİS KUYUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ALİ KEMAL DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) RECEP YAŞAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYDIN AYDUĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BEHİYE ASUDE ÖZCAN

E-mail :
Ext. : 41353
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİZEM KAFTAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FUAT BOL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÖKŞAN SÜDİNOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HASAN FEHMİ KETENCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KAYIHAN GÜVEN

E-mail :
Ext. : 25103
CV :

Instructor NAİLE BARS

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİDA BAŞARAN

E-mail :
Ext. : 27218
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Instructor ÖZLEM MERTER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor PERO DUYGU DUMANGÖZ

E-mail :
Ext. : 11405
CV :

Instructor SEVGİ YILMAZ

E-mail :
Ext. : 42452
CV :

Instructor SEZİN ŞENSES ARK

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞÇE KAPTAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUNÇ ELİBOL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UFUK SERENGİL

E-mail :
Ext. : 40706
CV :

Instructor YILDIZ ÖZTÜRK ÖTKÜNÇ

E-mail :
Ext. : 21403
CV :

Instructor ZEYNEP BANU DALAMAN

E-mail :
Ext. : 12501
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.