English
User Name :
Password :
05030 INDUSTRIAL ENGINEERING (in English) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle
Head of Department :
Prof. Dr. MUSTAFA NAFİZ DURU


E-mail :

Ext. : 23301
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. HÜSEYİN BESİM AKIN


E-mail :

Ext. : 23302
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF

Prof. Dr. MEHMET GÜNEŞ GENÇYILMAZ

E-mail :
Ext. : 23303
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN BESİM AKIN

E-mail :
Ext. : 23302
CV :

Assist. Prof. Dr. SADEGH NIROOMAND

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. NİMA MIRZAEI

E-mail :
Ext. : 23304
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ALİ DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 20203
CV :

Prof. Dr. GÜNER ÖZAY

E-mail :
Ext. : 22002
CV :

Prof. Dr. HALİL ÖNDER

E-mail :
Ext. : 22801
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Ext. : 22701
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN BESİM AKIN

E-mail :
Ext. : 23302
CV :

Prof. Dr. HÜSNÜ ÖZKAN

E-mail :
Ext. : 22503
CV :

Prof. Dr. MEHMET GÜNEŞ GENÇYILMAZ

E-mail :
Ext. : 23303
CV :

Prof. Dr. MUSTAFA NAFİZ DURU

E-mail :
Ext. : 23301
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FİLİZ ÇELE

E-mail :
Ext. : 20102
CV :

Assist. Prof. Dr. GANİME AYDIN

E-mail :
Ext. : 26402
CV :

Assist. Prof. Dr. HADİD RACHİD

E-mail :
Ext. : 22104
CV :

Assist. Prof. Dr. METİN ZONTUL

E-mail :
Ext. : 22703
CV :

Assist. Prof. Dr. NICOLAE GALUPA

E-mail :
Ext. : 22204
CV :

Assist. Prof. Dr. NİMA MIRZAEI

E-mail :
Ext. : 23304
CV :

Assist. Prof. Dr. SADEGH NIROOMAND

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SİBEL KAHRAMAN

E-mail :
Ext. : 22405
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞERİFE KARAKAYA

E-mail :
Ext. : 20205
CV :

Instructor BAŞAK BULUZ

E-mail :
Ext. : 42252
CV :

Instructor CİHAN BECAN

E-mail :
Ext. : 42953
CV :

Instructor EMİNE TUBA TUNÇAY

E-mail :
Ext. : 20108
CV :

Instructor ESRA ÇALIK

E-mail :
Ext. : 41001
CV :

Instructor GÖKBERK CAN

E-mail :
Ext. : 43301
CV :

Instructor NERMİN YURTBAŞI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor RAHELEH NOWZARI

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.